Sorry..

Sorry att jag inte har uppdaterat så mycket, hade lite och göra igår. Idag har jag haft en perfekt morgon, vaknat med den man älskar och få den underbara nyvakna kyssen!

I alla fall, nu är jag hemma pga av skolan imorn, måste vila upp mig för verkstan, förhoppningsvis så får jag mecka bil, annars blir jag uttråkad och grinig. Åkte hem vid 2-3 tiden tror jag och nu har jag varit hemma i nån timme eller två. Förresten så har jag snaggat mig..äntligen slipper jag svampen på huvet haha! :)

Vet ej vad man ska göra just nu, snackar med en av mina polare, så vi kanske ska lira lite Battlefield Bad Company 2. Skönt spel, as kul när man inte har något speciellt att göra, riktigt ''Battlefield'' känsla!

Nu har jag ätit mat i alla fall, blev en mix med kyckling, klyft potatis och en riktigt god chili sås! Jag lagade faktiskt maten själv, inte riktigt men morsans kille hjälpte till med få saker. Skickar in bilder alldeles strax, min dator är f-up så jag måste skicka bilder genom mobilen -.-'

Hoppas alla har haft en skön dag, soligt och fint, kunde gå i t-shirt om man ville, i alla fall här i Stockholm höh.

Hare gott! :)

Kommentarer
Postat av: John

Snaggat? Du skulle ju raka skallen helt och hållet ju. :(

2011-03-20 @ 17:28:29
URL: http://sevoro.com
Postat av: Marie

Vi förlåter dig för den dåliga uppdateringen!

2011-03-20 @ 18:02:15
URL: http://mariesliviord.blogg.se/
Postat av: samantha

behöver du lite hjälp med en ny bloggdesign :D?

2011-03-20 @ 18:17:15
URL: http://lillmanthy.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är mycket duktigare på att uppdatera än Mikaela i alla fall!

2011-03-20 @ 19:15:12
Postat av: Anonym

Lol, cod äger

2011-03-20 @ 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0