God kväll!

Tjena tjena!

Har nyss duschat, as skönt!
Idag har det varit en ganska seg dag, vi har bara suttit hemma och kollat på tv, eller kollat på Heroes avsnitt hela dagen, plus att Kelly har sovit ganska mycket idag så det har inte funnits särskilt mycket att göra. Kelly har så himla lätt att somna när hon är med mig, lite trist ibland :)

Haha Kelly är as glad nu när hon är vaken, sitter och sprattlar i baby seaten(?) och pratar och skriker, skönt att höra fastän att hon skriker så högt!
Nu får vi se vad det blir ikväll, det blir väl kanske att hjälpa Mikaela med plugget och vila, medans Kelly är så glad ändå :)

Hare gott! Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Snällt att du hjälper Micah med läxorna.

2011-03-18 @ 22:01:18
Postat av: © sarastille

kelly är sååååå söt :D

2011-03-19 @ 02:04:39
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Malle

oj kelly e så gulliig <3 ^^

Kolla gärna in min blogg (:

Malless.blogspot.com och rösta för eller mot mina äclit färggranna naglar och läs gärna också (:

2011-03-19 @ 10:46:22
URL: http://malless.blogspot.com
Postat av: Ebba

Hej, har du något mellannamn??

Själv heter jag Mia Kristina i mellannamn

kan ju bara vara kul att veta sådär!! :D



Lycka till och kramar från

Ebba

2011-03-19 @ 22:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0