Om idag..

Idag har jag äntligen köpt min mobil, det blev rätt dyrt men absolut värt det. Längtar tills den har laddat klart så jag kan få börja använda den!! Tyvärr så fick jag binda upp mig för att kunna få min försäkring på den :(
Idag va jag på soc mötet med Mikaela, som hon skrev på sin blogg så gick det åt helvete rent ut sagt, jag kände mig kränkt av att bara sitta där inne och prata med dem, visste inte ens vad jag skulle säga så jag lät Mikaela säga allt istället, hon va riktigt duktig.

Nu sitter jag här hos Mikaela och väntar på ingenting och pratar med Mickis. Ska oxå gå o lägga mig tidigt idag så jag orkar imorn, saknar redan Kellys lilla leende! Nu ligger hon och sover för natten, somnade direkt när mamma och pappa la henne i sängen. Det blir väl sängen alldeles strax, har inte fått sova så mycket, har slarvat med tiden när jag skulle lägga mig inför skolan..aja vi får se hur det blir :)

Imorn blir det oxå att dra ut på stan med några polare och bara njuta av natten hehe och sen på lördag blir det nog hockeymatch igen, Djurgården - Luleå!

Hörs imorn..


Kommentarer
Postat av: tasha

kika gärna in på min humorblogg om du har tid :D

2011-02-24 @ 21:51:22
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja tack :)

det är bara att skicka den på posten :D:D:D

2011-02-24 @ 21:54:16
URL: http://lillaforsman.blogg.se/
Postat av: Erica

hoppas du blir nöjd med ditt köp :) näe socialen är ingen som tycker om!

2011-02-24 @ 21:55:57
URL: http://surpricebox.com
Postat av: Ida ♥

Nice blogg du har :D

2011-02-24 @ 21:56:24
URL: http://idalinneasofie.blogg.se/
Postat av: isabella

fin blogg :)

2011-02-24 @ 22:11:11
URL: http://isabellasmode.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Är du ett a7x-fan???:o haha har Kelly lyssnat något på dom än?:D

2011-02-24 @ 22:14:01
Postat av: Anonym

Hejsan kevin jag har en fråga till dig, har ingen blogg så d kanska kan ta den som dagens fråga!



eftersom att ni har gjort slt varför har ni eran kyssbild :O

2011-02-24 @ 22:22:35
Postat av: CLAUDIA

iNGET ILLA MENAT MEN, TITTA MIKALEA OCH DU HAR JU GJORT SLUT RIGHT? MEN ÄNDÅ HAR NI BÅDA HEATHERS DÄR NI TVÅ KYSSER VARANDRA? DET MÅSTE JU BETYDA NÅGOT?

DET JAG UNDRAR ÄR BARA VARFÖR DET SKA VARA SÅ SVÅRT FÖR ER ATT VARA TILLSAMMANS, JAG VET INGET OM ERAN FIGHT MEN SOM JAG FÖRSTÅR DET VÄRKAR DET SOM OM NI GÖR DET SVÅRARE ÄN DET IGENTLIGEN ÄR. IM JUST SAING IT MAN

2011-02-24 @ 22:32:20
URL: http://dylanpower.blogg.se/
Postat av: alexandra

Luleå vinner :-DDDDDDDD

2011-02-24 @ 22:50:03
Postat av: Alexandra

Roligt att du har startat blogg igen! :D

2011-02-24 @ 22:53:23
Postat av: Anonym

Varför har du "djurgården-bakgrund" om du hejar på frölunda??

2011-02-24 @ 22:58:09
Postat av: Kelly Andersson

Sov du hos mikaela?:)

Tacksam över ett svar!

2011-02-24 @ 23:12:27
URL: http://kiiowa.blogg.se/
Postat av: sandra

Tycker verkligen inte att ud ska ta åt dej av alla fula kommentarer kevin! Gud skapade dej just somdu är, för alla andra finns redan!

Dom som klagar gör det enbart för att mikaela är ung mamma & dom kan itne stå ut med att någon får så mycket uppmärksamhet! Själv följer jag mikaelas blogg dagligen & det ska bli väldigt roligt att följa din! Men kämpa på & skit i alla idioter, dmhar ingenting att säga till om när det gäller dej mikaela& kelly.. att dom pratar om ditt utseende är väl för att dom inte är nöjda med sej själva!!

LYCKA TILL I LIVET MED KELLY, DU ÄR EN BRA PAPPA!!

2011-02-24 @ 23:31:00
URL: http://thecutieme.blogg.se/
Postat av: fandango - foto och annat trams

A7x är det bästa bandet någonsin haha. Såg dem live i Malmö i november, det var det coolaste jag sett i hela mitt liv

2011-02-25 @ 00:11:08
URL: http://fandango.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJJA LULEEEEE!!!!!!

2011-02-25 @ 00:11:32
Postat av: daniella

snygg mobbe kevkev! :D

2011-02-25 @ 00:16:32
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/
Postat av: annsoh

Fin blogg! :D ser att du oxå gillar djurgården! :D dom äger ju! HEJA DJURGÅRN! :d

2011-02-25 @ 00:20:10
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför gjorde ni slut? ni som var som gjorda för varandra! :(

2011-02-25 @ 00:22:13
Postat av: Sofia

Hej!

En fråga bara, när du går ut skolan, ska du och mikaela ha delad vårdnad om kelly då? eller vill inte du ha hand om henne?

2011-02-25 @ 01:18:18
Postat av: Mickaela Brolin

Fin design! Och du.. Jag älskar hockey!! :'D

2011-02-25 @ 07:03:43
URL: http://kickmicki.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hallå?? Ni har gjort slut! Då brukar man INTE sova över hos varandra!



MOVE ON!

2011-02-25 @ 07:04:16
Postat av: Krassie

Hoppas du blir nöjd med mobilen och att den funkar bra!

2011-02-25 @ 08:01:25
URL: http://krassie.blogg.se/
Postat av: Fanny

Klockan slår, klockan slår, Djurgår´n gjorde mål. Åh vad kul det är att se Djurgår´n göra mål.



haha :) gött att du bloggar igen, hoppas du slipper mer taskiga kommentarer nu.



Mobilen är skitsnygg :P

2011-02-25 @ 08:22:11
Postat av: Vera

fiin blogg :DDD

2011-02-25 @ 08:22:26
URL: http://stattus.blogg.se/
Postat av: manda

hej. vf har du och Mikaela gjort slut igen ?ni har ju nyss förlovat er.

och hoppas att du blir nöjd med din ny mobil:)

tack om du svarar på min fråga :)

najs blogg

2011-02-25 @ 08:55:15
Postat av: ulrika

att njuta av natten gör du rätt i! Fri som en fågel!!!!

2011-02-25 @ 09:01:16
URL: http://ullizen.blogg.se/
Postat av: Emma S

NI TAR NOG JÄTTE BRA HAND OM KELLY, NI ÄR VÄRLDENS BÄSTA FÖRELDRAR...!!! Hoppas allt kommer gå bra!

har bara en sak att säga till SOC: JÄVLA IDIOTER!!!



Dom ska inte behöva ta KELLY!!! <3<3<3

Över min döda kropp! <3<3



Lycka till Kevin! <3

2011-02-25 @ 09:28:35
Postat av: Paula

Istället för att gå ut med polare och se vad natten har att erbjuda varför är du inte med Mikaela och din dotter hyr en film eller gör nåt trevligt istället för att hänga med polarna satsa på att du och Mikaela och er söta dotter kan bli en familj gör det för din söta dotters skull.

2011-02-25 @ 09:37:01
Postat av: Jennie

Varför har du en bild på dig och Mikaela i headern om ni inte är tsm?

2011-02-25 @ 09:38:25
URL: http://skumgodis.blogg.se/
Postat av: knuza

Hej , läste på mikaelas blogg att dom sagt att dom kan ta kelly ifrån henne / er men dom bara hotar . Men då kan du hälsa ifrån mig att dom hotar nog inte ! Vet flera som varit i samma sitts och blivit av med barnet så hon bör inte skriva allt på bloggen eller säga allt utåt till .



Ville bara säga det . Kram

2011-02-25 @ 09:39:10
URL: http://honknuza.blogg.se/
Postat av: Ronja

Du kanske blev kränkt, men varför? Du är vad är du 18? Killar är oftast mentalt yngre så kan förstå att du kände dig kränkt men samtidigt inte? De vill att Kelly ska ha det så bra som möjligt och om ni gör allt rätt vad är då problemet med att bli filmad?



Jag är gravid, är beräknad till 5:e juni, jag har fyllt 18 då, alltså vuxen enligt lag. Soc kan inte ha mer bevakning på mig än någon annan familj som skaffar barn. Men jag förstår inte det som är kränkande, jag skulle sagt ja till att bli filmad om jag skulle hamna i den situationen för jag vill att mitt barn ska må bra. Det är ju inte så att soc kommer säga "ni bytte blöja 2 sekunder för sent så nu tar vi ert barn" Det är snarare så att de kommer att komma med tips hur ni kan göra saker på ett annat sätt. Visa att du är lite vuxen och gör det som är bäst för er dotter, är det inte det du vill? att hon ska ha det bra?



Hennes mamma mår ju tydligen inte allt för toppen, jag har inte heller mått bra förut jag förstår hur det är. Men saken är det att barn känner det, de märker om man inte mår bra även om hon är så liten. Och det är inte bra för Kelly att hennes mamma går runt och mår dåligt. Jag säger verkligen inte att Soc ska ta Kelly ifrån er bara för det, men jag tror att ni vore smarta om ni tog emot hjälp, så att Kelly och hennes mamma mår bra.

2011-02-25 @ 09:58:09
URL: http://aldrigstarknog.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hallå där. Ut med polarna och hockey??? Har du inte en dotter att ta hand om. Borde du inte vara där nu hos Mikaela? Särkilt nu när det är som det är med SOC och allt? Hon behöver väl allt stöd hon kan få nu. Och du tänker på hockey?? Patetiskt.

2011-02-25 @ 10:04:58
Postat av: En som bryr sig

Hej Micah ( och Kevin) (Skrev likadant hos Micah)



Jag vill inte trampa dig på dina tår. Är man EN Gång indragen i Socialen och faktiskt har gjort fel, då blir man aldrig av med Socialen. Jag har flera års erfarenhet av en jag känner som har varit med om Socialen i flera år.



Fortsätt läs Micah, detta är viktigt för dig att veta. Jag vill dig inget illa!



Jag försöker bara få dig att förstå situationen.



Ingen är en perfekt mamma, det är solklart! Inget barn kommer med instruktionsbok och manualer. Och inte heller får man någon särskild utbildning till att bli mamma. Vilket det borde finnas.



Hur som helst så vill jag vara uppriktig mot dig. Jag har inget emot att du är en ung mamma med mindre erfarenhet av livet. Det hindrar inte till att bli en bra mamma.



Faktum är det att hade DU inte berättat om Kevins bråk, dina instabila förhållanden och så vidare på bloggen. Då skulle allt vara bra nu.



Bloggen är tyvärr ett saftigt bevismaterial för Socialen att du missköter ditt liv, förhållande samt främst ditt barn...anser Socialen.



Egentligen om man får vara rättvis så har du inte skött din dotter dåligt. Du har varit instabil i ditt förhållande och haft problem med dig själv. Dottern är så liten ännu att hon garanterat inte fått nys om något. I den åldern ser och hör barn dåligt. Om det låter hetsigt i bråken, ja givetvis så blir ett barn ledsen.



Ni har varit modiga som skrivit ut precis allt på bloggen. Tyvärr är detta till din egna nackdel.



Och tyvärr tror jag att Socialen i vissa fall kan förvärra situationen för folk. Det Socialen vill är först och främst aldrig att ta ett barn från sin familj. Det skulle ge det barnet en stor tom lucka i livet att inte ha varit med sina föräldrar.



Att anse att du är en perfekt mamma, det är lite att ta i. Ingen är perfekt.



Det är viktigt att under utredningen skärpa sig, visa ett bra yttre och långsamt men effektivt arbeta på sitt inre samt sina problem. Och det är otroligt viktigt att du Och Kevin vårdar dottern riktigt bra.



-----> Att Socialen vill filma dig, det är tyvärr så. Men se det på detta viset istället, du kan intyga med den videon att du är en bra mamma!

Gör inga fel, var inte nervös, glöm kameran.



Ta dig nu samman både du och Kevin. Ni är unga men ack, ni kan verkligen bli något bra.



Jag måste säga att du måste slyta uppdatera om vad du och Kevin bråkar om, vad du gör när du inte mår bra, sluta berätta när ni inte mår bra, sluta uppdatera om några som helst dåliga saker. Låt det vara en positiv familjeblogg med en underbar familj och en liten tös.



Tyvärr måste jag säga att detta utvecklats till en skandalblogg i samma nivå som Kissie. Men Kissie har bara ansvar för sig själv och får ta smällarna själv med.



Men nu handlar det för dig att du har ett ansvar över din familj samt ditt barn. Ditt misstag får hela familjen ta smällar för.

Så ska det inte vara!



Kom ihåg att jag inte vill er något illa!

Ta verkligen åt er dessa råd. Det kommer vara kämpigt några månader framöver. Men håll ut och sköt dig prickfritt! Det vill säga, ryck upp dig, ta hand om dottern och skriv om dåliga saker på bloggen. Bloggen är till din nackdel just nu.



Om det är något så maila mig gärna!

2011-02-25 @ 10:28:54
URL: http://hemlig blogg
Postat av: blackbiatch

Faktum är att det är inget ovanligt att socialen filmar unga föräldrar.Sen anser jag att har man ingenting att dölja så behöver man ju inte känna sig kränkt i heller.Dom verkar för att hålla familjer samman så långt det går,men märker dom att ex mamman är labil är det bättre med ett annat boende.Så socialtjänsten är inte så himmla elaka som alla säger.

2011-02-25 @ 10:32:11
Postat av: Kajsa

Hmm.. Du har inte råd med kondomer men du har råd med en mobil?

Hur dyra kondomer hade du tänkt att köpa egentligen?

2011-02-25 @ 11:05:38
URL: http://bessys.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag tror inte att varken du eller Mikaela är släppt varandra. Ni kommer aldrig göra det (ni har ju lilla Kelly :)) Men om har på sig ringen du gav henne. Och båda har bilder när ni pussas.. Ingen av er verkar vilja vara utan den andra. Och sen säger ni att de ena och de andra... Var tsm eller var vänner med ta bort puss bilderna osv.



OBS! Jag har inget i mot dig eller Mikaela. Ni är säkert jättesnälla och goa båda två.. Men fixa er relation. För jag tror att ingen av er mår bra av hur de är.. Men man vet ju aldrig.

¨

Ha det gott!

2011-02-25 @ 11:22:13
Postat av: Malin

Ser dig efter varje match vid årstaberg haha!

2011-02-25 @ 11:25:46
URL: http://malinlarsson.nu
Postat av: eliein

awesome telefon! n:

2011-02-25 @ 11:47:14
URL: http://alotofawesome.blogg.se/
Postat av: sara

Tråkigt att det inte gick bra för er :/



åh, den mobilen är bra, fast enligt mig är det lite för stor!

2011-02-25 @ 11:54:01
URL: http://szetterlund.blogg.se/
Postat av: Jennifer - 17år & ensamstående morsa

2011-02-25 @ 12:22:38
URL: http://sunkissedsugar.blogg.se/
Postat av: Louise

peddo

2011-02-25 @ 12:50:00
URL: http://teamtusen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Socialen ska man verkligen passa sig för att dra på sig. Har man en gång dragit på sig dom så blir man aldrig av med dom. något som min mamma sagt och då jobbar hon som socionom själv.

2011-02-25 @ 12:57:12
URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/
Postat av: Caroline

hej,



Denna kommentar är till både dig och mikaela. För det första måste jag bara säga att soc är väldigt bra på många sätt för det finns så många där ute som skiter fullständigt i sina barn och inte är kapabla till att ha barn så därför kan de få ett bättre liv hos någon annan.

Att de är på er är bara beklagligt men så länge hon har sin blogg som är så pass stor så kommer ni tyvärr få räkna med att folk är avundsjuka eller bara inte tycker om er men att dra det så långt är helt fel. Nu när ni är i den situationen tror jag bara ni gör bäst i att göra som de vill. Det blir lite mot ens värdighet men ju fortare ni bara gör som det är sagt och kommer på utsatt tid desto snabbare kommer de avsluta ert ärende för de inser att det inte finns något att förbättra där.



All lycka till er båda!

2011-02-25 @ 12:58:54
Postat av: Anonym

Har du fortfarnde problem med att snopen är för stor?

2011-02-25 @ 13:03:00
Postat av: Anonym

vrf är du ingen bättre pappa?

2011-02-25 @ 14:11:46
Postat av: Tess

Va fan!

visst fan kan dom ha bilder på varandra när dom pussas!

dom har en varit ihop, har en dotter ihop som binder dom ihop för alltid och dom tycker väl fortfarande om varandra!

bara för att man inte är tillsammans så försvinner inte känslorna direkt!



Och även om man inte har något att dölja så kan man känna sig kränkt!



Låt säga att jag skulle bli tagen i tullen misstänkt för att smuggla, jag tillåter dom rota igenom alla mina underkläder, för jag har inget att dölja, men det känns endå inte okej att dom gör så.

eller att dom vill göra kroppsvisitering och göra oral/anal undersökning, även om man absolut inte har något att dölja så kan man känna sig otroligt kränkt av det!



Det handlar inte om att man känner sig kränkt för att man har skuldkänslor och gömmer nåt, utan själva intrånget i ens privata sfär.

Själva känslan att någon inte tror på en och vill göra ett övertramp i ens privatliv bara för att någon annan snackat skit och tror saker.



Mikaela och Kevin har all rätt att känna sig kränkta!

dom har aldrig skadat Kelly eller gjort så hon far illa, dom har endast vart ärliga och äkta, och en fucking idiot till bloggläsare läser in en massa saker och "Tror" en massa skit, trots att hon själv aldrig sett eller hört någonting (kan hon inte ens, för hon bor inte ens där dom bor!)



Det är fruktansvärt kränkande!

2011-02-25 @ 14:25:00
Postat av: Batman

Sandra, vet du varför folk klagar på Mikaela? Det är inte för att hon är en ung mamma. Åldern spelar ingen roll hur bra eller dåligt man kan ta hand om sitt barn. Det folk blir förbannade över är hur Mikaela är så jävla självupptagen. Allt handlar om henne. Trots att hon har ett barn så skadar hon sig själv, slåss och jag vet inte alls vad hon mer gör när hon känner sig nere. Har man ett barn så slutar man upp med att skada sig själv. Det är väl inte så konstigt att socialen vill ha koll på dom?



Att socialen vill ha koll är ett bevis på att allting inte står rätt till. Det förstår du väl nästan själv?



Sen håller jag med Ronja; jag skulle ha sagt ja om detta hade varit mitt barn. Att bli filmad är en bagatell och jag skulle t.o.m. låta socialen bo hemma hos mig ett halvår för att jag vill att de ska se att mitt barn har det så bra som möjligt.



Det borde verkligen införas körkort då det finns människor som inte är lämpade att skaffa barn. Men jag hoppas verkligen att Mikaela växer upp någon gång och inser att socialen är där för att Kelly ska få en sån bra uppväxt som möjligt. Men Mikaela tror att de är där för att göra livet surt. För vem? Jo, för Mikaela själv. För allt kretsar kring henne, verkar hon tro.



Tack Ronja för ett bra inlägg!

2011-02-25 @ 14:47:20
Postat av: Linn

Har en sådan mobil och den är värd pengarna!Bra att du valde en sån:-)Men kom ihåg att om du stänger av flygplansläge eller väckarklocka så måste du starta om mobilen för att det ska funka

Jag tycker du ska anmäla soc för kränkningar och hot!!!!!Sådär får man inte säga!Du kan också försöka prata med en tidning så att de uppmärksammar det här!

2011-02-25 @ 15:03:47
Postat av: Kul minne...

HAHAH träffa dig förut vid sätra elr ngt när vi skulle på fest tsms men jag sa att ja mådde illa så jag å min kompis åkte igen själva dit för att vi inte ville ha dig med xD shit va du skröt om att du hade värsta supermodellen på gång, ändå träffa du å flirta med mig? haha ser ju fan fortf lika dant ut fastän det har gått 3-4 år? Men men fan stll upp på att bli filmade för att bevisa om ni är mogna som föräldrar? om inte så är ni fan inte värda kelly, du är hon värd en bättre familj och dessutom verkar ert förhållande å allt gå som en våg, ena veckan gör ni slut å ena veckan förlovade osv, VAFAN bestämm er! fan ni kan inte ha något omoget förhållande som man har vid 13 års ålder å speciellt inte när ni har barn!!! VÄX UPP å få ha kvar Kelly eller fortsätt å ni får llämna ifrån er henne, fan inte rättvist för henne... inse sanningen okej?

2011-02-25 @ 15:04:30
Postat av: Anastasia

OMG vad fin önskar mig en sön i födelse dag men väkär inte få någon så pruttigt hoppas du blev nöjd

2011-02-25 @ 16:12:12
URL: http://anastasiiass.blogg.se/
Postat av: hulia

galaxy S! bra val :)

Android♥

2011-02-25 @ 16:29:29
Postat av: Cajsie<3

Öh!!! Sån jävla snygg mobil vill jag också ha :)

men fattar ni trögt som funderar över med Mikaela och Kevins header varför dom kysser varandra så är svaret... Låt dom ha det jag förstår varför eftersom dom har en gemensamt barn och det är kelly!

och dom tycker om varandra för det, är det så att man inte får det fast man inte är ihop????

Ni IDIOTER som klagar över headern....



ha det fint Kevin :-)

2011-02-25 @ 18:56:31
Postat av: Batman

Linn: Det är ju bara bra om de uppmärksamma tidningen för det här - OM de ens bryr sig om något sånt här. Då kanske folk ser att Mikaela som skadar sig själv hela tiden och tror att hon är supermorsan nummer ett inte ens klarar av att ta hand om sig själv. Hur ska hon då kunna ta hand om ett barn?



Du förstår, ett barn är ett liv. Det är ingen accessoar man kan välja att skippa ena dagen.

2011-02-25 @ 20:39:40
Postat av: Noa ;d

men omg?

för det första skaffa ett liv & sluta hacka på Kevin och Mikaela (till de andra som har kommenterat).



för det andra, bara för att Micha och Kevin är unga så betyder väl inte det att dom inte kan ta hand om ett barn eller? Jag är bara 12, men betyder det att jag är dum i huvudet eller något liknande?



för det tredje så tycker jag att du och micha ska ta ett snack, och prata om erat förhållande osv. för ni har väl fortfarande känslor för varandra? Eller Mikaela har i alla fall känslor för dig ! Kolla bara på inlägget som hon hade skrivit om dig.



Saknar Kevin :/

Postat 2011-02-24 kl 02:01:11

Fy fan vad jag saknar Kevin! Saknar att hålla om honom, saknar att kyssa honom, saknar att prata med han när han sover och han märker inte att han svarar, saknar att smygfota honom.

Saknar när han kollar på mig, när han skrattar, när han ler, när han har fötterna på soffbordet, när han lagar mat till mig, när han tar upp Kelly och säger "Titta!".

När han bär upp mig, när han ser så söt ut när han koncentrerar sig, när han säger att han älskar mig.

Det finns så många underbara,roliga och bra saker med Kevin som jag saknar.Men synd att vi inte är ihop.



Tycker verkligen att ni ska ta ett snack, och inte bara för eran egen skull, utan också för kelly's.



Ha det bra ! / Noa

2011-02-25 @ 21:38:32
URL: http://noaas.blogg.se/
Postat av: Liisa

Hej alla som skriver elaka kommetarer om Kevin.

VADFAN HÅLLER NI PÅ MED?!

Är ni så jävla störda och inkompetenta hela högen eller?

Jag har visserligen bara läst micahs blogg i nåra dar MEN jag har sett att hon är faan inte någon jävla "självupptagen" typ..

NI verkar vara självupptagna om ni tror att ni är så jävla mkt bättre och snyggare.

Och till er som skriver att Kevin är fet och ful.

KOLLA FÖRHELVETE PÅ ER SJÄLVA I SPEGELN INNAN NI BEDÖMMER NÅGON ANNAN ERA JÄVLA AVSKUM!

Och till er som skriver "kan du inte köpa kondom"

DOM KANSKE VILLE HA BARN?!

Era jävla säridioter.

Tack för mig..

Kev?

Ta INTE åt dig vad de där jävla aporna skriver.

JAG tror på er!

Kram från skåning.

2011-02-25 @ 23:48:47
Postat av: En öm punkt?

Den där "Tess" som har kommenterat här verkar ju ha problem själv.. kanske med ett ex?

Får vibbar av borderline från denna "Tess".. läskig! Sån person som trampar ner allt och alla i sin väg utan att tveka..fast på ett manipulerat sätt?

Tycker det var väldigt konstig jämförelse med tullen och grejer :S



2011-02-26 @ 03:05:03
Postat av: David

Niice! Bara älskar att killar bloggar dom med! Är också en kille som bloggar, så kolla gärna in den o kommentera o läs!=) Hoppas nu att allting går riktigt bra med Kelly!

2011-02-26 @ 12:49:54
URL: http://piieceofme.blogg.se/
Postat av: Ilsken Västgöte

Blir ju jäfvligt förbannad när ni skriver saker som " du är ful "

" äckel "

" varför är du ingen bättre pappa?"



ALLTSÅ ååååh, det svider ju fan i mitt hjärta!

Hur kan folk vara så jävla dömande och elaka!

Är det ren ondska kanske?

Fy fan..Man slutar aldrig förvånas.

Kevin älskar ju uppenbarligen sin dotter - LÅT HONOM FÅ GÖRA DET SÅ KOMMER HAN UTVECKLAS I SIN ROLL SOM PAPPA!

Klart allt inte går som en räls på en gång...!!!

Skärpning för fan!

2011-02-26 @ 23:33:58
Postat av: lovisa

Hej är allt bra idag?:)



Just nu har jag 3 tävlingar på bloggen!

1. du kan vinna en valfri bikini/monokini från fashionbox.se

2. du kan vinna en valfri ring från parlteamet.se

3. du kan vinna 3par lösögonfransar + lim från kimstore.se



Om det är något du är intresserad av är det bara att kika bloggen:)

2011-02-28 @ 13:00:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: en av ägarna t bloggen :)

har en sån mobil! Ångrar att jag köpte den USCH den krånglar som f*n hoppas du slipper :)

2011-03-01 @ 22:18:30
URL: http://absolutejustinbieber.blogg.se/
Postat av: Wille

Vrf gör ni slut när ni precis fått lila kelly.

Det var inte snällt mot kelly

2011-03-02 @ 06:36:29
URL: http://fubby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0