Less fun then before..

Hej allihopa! Har ni sovit gott?
Jag har i alla fall inte gjort det, kom hem vid halv 4 på morgonen..va en riktigt rolig natt igår, mycket skitsnack om alltihopa och en massa biljard. Har ingen lust att berätta vad vi gjorde, det är nog lika bra att jag håller det för mig själv :)

Just ja! Jag såg att någon hade lagt ut mitt nummer på flashback..tyvärr så har jag inte det numret längre så ni kan tyvärr inte få tag på mig. Apropå ingenting..jag har gått in på flashback forumet och kollat in sidan där de skriver om Mikaela och mig ibland. Seriöst 163 sidor igår? Säkert mer nu, men W T F !?  Har de inget liv eller? Sitter framför en dator och kommenterar andras liv och hur andra är så dåliga i jämförelse med den personen som skriver? Riight, kan man inte kolla på sig själv först och inse att man är en ohygglig person om man sitter och kommenterar minsta lilla om någons liv och ska snacka skit bara för att personen det handlar om inte kan skriva tillbaka. Seriöst get a f*cking life!

Aja, i alla fall, till frukost blev det 3 mackor med messmör och ett glas oboy, perfekt för en morgon som detta..antar jag?
Just nu sitter jag bara och väntar, har inte ett smack att göra, det är en sån där lördag när man inte orkar göra någonting alls, man vill bara dega framför tv:n och ödsla tid för att dagen ska vara över någon gång heh.
Jag ska kanske in på hockeymatchen idag mellan Djurgården - Luleå, jag satsar på att det blir kanske 2-1 eller 3-1 till Djurgården, tror inte Luleå åker hem med en seger, gör dom det så tvivlar jag inte på att någon startar en böghög i klacken.

Ha en bra dag dudes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

joo lule vinner antagligen xD jag är verkligen insatt i hockey... men hejar på lule för jag bor där fast det är en liten håla så ja...

2011-02-26 @ 10:23:03
Postat av: Random personer som heter mathilda o Aina (:

HEJ!

vi vill typ bara kommentera för att vara en aning 3vliga ^^

Men hoppas att du kommer på något du ska göra, om du inte skulle titta på matchen.

Vi ligger fortfarande i sängen misstolk

aa inte för att du kommer läsa kommentaren men ville vara först att kommentera i vilket fall.

Hare brao :3

2011-02-26 @ 10:34:43
URL: http://tildadesu.blogg.se/
Postat av: Amra

Azum , stå på dig ,finns massa idioter där ute.

2011-02-26 @ 10:40:36
URL: http://roouubiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

messmör är gött =) klart du ska på matchen!!

2011-02-26 @ 11:05:57
Postat av: Sara

Djurgården vinner utan problem!! ;D

2011-02-26 @ 11:25:28
URL: http://saaragrip.blogg.se/
Postat av: Lisa

Dom jämför inte dig med dom

Flashbackarna säger inte att de är bättre än dig i jämförelse. Även om dom antagligen tycker det på många punkter. Men dom säger det inte. Så sluta gråta nu.

2011-02-26 @ 11:45:00
Postat av: ♥Veronica, Mamma till Liam♥

Var med och tävla om ett paket namnnappar hos mig :)

Klicka på länken så kommer du direkt till inlägget :)

http://thisisshit.webblogg.se/2011/february/anordnar-min-forsta-tavling.html



Stor kram och Lycka till! :

2011-02-26 @ 11:48:01
URL: http://thisisshit.webblogg.se/
Postat av: thestalkerdude

HA! djurgården suger kuk! LULEÅ FTW!!!



btw. Hur fan kunde du bli farsa med de där galna bitchen? Tycker synd om dig som får stå ut med damp kärringen!

2011-02-26 @ 12:08:48
URL: http://flashback.info
Postat av: Korpen

Du lade ut ditt nummer helt öppet på Facebook... Vad hade du förväntat dig?



http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=201848569827537&id=201704686508592

2011-02-26 @ 12:52:10
Postat av: Anonym

LULEÅÅÅ!!!!!!!

2011-02-26 @ 13:13:04
Postat av: Anonym

info:

dom på flashback skriver för att ni skaffa barn



och dom tycker ni e lika dumma i huvudet som du tycker dom är :)



Tänkte bara så du vet ^^

2011-02-26 @ 13:45:13
Postat av: just sayin

det är du och Mikaela som bestämt att ni ska göra era liv publika. om du inte tål kritiken så kanske du inte borde blogga alls?

2011-02-26 @ 14:35:11
Postat av: Lisa

blir nyfiken.. varför har du en "sån" bild på dig i mikaela om det är slut? eller finns det ännu hopp för er att hitta tillbaka ? :)

2011-02-26 @ 14:55:38
Postat av: Nessi

Med tanke på att du måste kommentera tråden på Flashback så verkar du verkligen ta åt dig. Om du nu är en så kallad bra pappa till Kelly så ser du till att Mikaela förlorar vårdnaden om henne och ger henne en trygg framtid hos en fosterfamilj.

2011-02-26 @ 16:50:18
Postat av: Anonym

Anledningen till att det finns en lång tråd på flshback om er är för att ni är tragiska.

Ingen av er kan prata ordentlig svenska, ni är definitionen av WT, ni har en unge ni inte tar hand om.



Ja, förmodligen är de flesta flashbackare i den tråden mer lyckade än vad ni är. :)

2011-02-26 @ 18:31:06
Postat av: Hanna

Men ingen på Flashback har väl sagt att de är bättre än dig eller?



Det diskuteras vad ni/Micah skriver om. Inte konstigare än att man diskuterar ett fotbollslag, en tv-serie en trafikolycka eller liknande.



Lämnar man ut sig så fullständigt som Micah gör så får man också räkna med att bli omtalad och omskriven.



De har rätt till sina åsikter och tankar lika väl som ni har. Jag menar, ni säger ju vad ni vill om andra personer i era bloggar.



Bara för att ni inte delar åsikterna betyder inte det att era åsikter är mer rätt än deras.



Att försöka vara vuxen innebär också att man får ta konsekvenserna av sitt handlande och det verkar ni (speciellt inte Micah) vara direkt medvetna om.



2011-02-26 @ 19:18:43
URL: http://www.grimmestam.com
Postat av: Embla

Men asså har man en blogg får man klara skiten man får, om någon inte gillar det ni skriver eller gör har dom rätt att kommentera det hur barnsligt det än är på precis samma sätt som du har rätt att ge en film hård kritik oavsätt hur ledsen filmskaparen blir av det.

2011-02-26 @ 21:26:43
URL: http://frokennoten.blogg.se/
Postat av: Sara

Om det inte hade funnits en hel del smaskigt att diskutera om er så hade tråden inte funnits... det är bara att tacka din kära Michaela för att hon nästan dagligen uttalar sig så "moget" att vi får mer att skriva om. Hade ni varit två helt vanliga ungdomar hade det inte varit lika intressant.

2011-02-26 @ 22:13:12
Postat av: Stina

Kevin, är det så konstigt att det har startats en tråd om er på Flashback? Det är inte normalt att bli gravid som 14åring och hänga ut hela sitt liv på en blogg som har flera flera tusen läsare om dagen. Tänk efter lite själv. Det hade varit KONSTIGT som det inte skrevs om er på Flashback.

2011-02-28 @ 13:55:38
Postat av: Johanna -fluffmonster & karameller

Jag får väl bara påstå att jag tycker den tråden är extremt underhållande, men ingen där påstår att de är bättre än någon annan. De bara... anser sig ha lite bättre koll på saker och ting. Som att man kanske borde ta soc på allvar om man är mån om sin dotter.

2011-02-28 @ 21:23:38
URL: http://narei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0