Omvänd rasism/diskriminering

[Innehåll från http://sevoro.com/]


Är ju inte rasist eller nånting men nu förtiden så är ju svensk = rasist ju. Det har ju blivit helt omvänt och detta land diskriminerar oss som är 100% svenskar. Det ska ju självklart inte vara nå rasism åt något håll men det har ju gått alldeles för långt när till och med vissa svenska skolor har förbjudit den svenska national sången ifrån att någonsin sjungas, eller hur?

När man söker in på skolor och sånt så vill dom ju ha 50/50 i könen mellan studenterna så om det är 50 killar som söker och 10 tjejer och dom har bara plats för 20 elever så kommer ju alla brudarna per automatik in typ medans dom resterande platserna går till killarna. Det ska ju för fan vara rättvist och alla ska ha samma chans och inte välja in någon bara för att dom är av det kvinnliga könet. Dom ska ju välja dom som är bäst kvalificerade till programmet.

Många företag gör ju samma sak, det ska vara lika många invandrare som svenskar och lika många kvinnor som män osv så det inte är en majoritet av svenskar så dom kan välja svarta, bögar, lebbar, kineser, kvinnor och andra människor istället för svenskar ju för att dom bara vill ha blandat. Det är ju fan fel det också dom ska ju även här välja dom som passar bäst för jobbet. Och detta vet jag är sant då där jag sommar jobbade så säger dom det nästan rakt ut.

Så i framtiden så kommer vi som är födda i detta skit land inte ha några rättigheter längre, och det är ju fel. Eller hur?.

Jag själv, Kevin alltså. Är INTE rasist! Jag har vissa fördomar för dom, för jag har inte haft en så bra bakrund med invandrare. Är det fel att jag har någonting emot dom? Vissa invandrare är ju oxå rasister mot oss svenskar eller hur? Alla har någonting mot varandra, så är det och kommer alltid att vara.
Jag ber om ursäkt om att jag kanske va lite rasistisk i mitt ''Västerhaninge'' inlägg för några dagar sedan. MEN..det ändrar dock inte min åsikt. Men jag är inte rasist för det! Jag har vänner som är invandrare, men dom är ju egentligen svenskar dom med eftersom dom är födda i Sverige, men lever efter sina föräldrars bakrund. Jag har ingenting emot dom.
Hare gott!


Kommentarer
Postat av: Becca

trilla in och lämnar ett litet spår..

allt väl med dej idag?? :D



Och jävligt bra skrivit grabben, håller sååå med dej!!

2011-03-09 @ 14:23:32
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: John

Tjuv, detta är ju min text. Nah skojja bara, gav ju dig tillåtelse att reposta den :)

2011-03-09 @ 14:45:51
URL: http://sevoro.com
Postat av: Ninjakossan

Jag tycker nog att det är något som är fel när du väljer att döma hela gruppen "invandrare" efter några individer du mött. Kanske ska dessa individer inte sättas i invandrargruppen, kanske hör de till någon annan grupp som är mer talande för deras sätt att bete sig.

T.ex. "ungdomsgäng".



Gruppen invandrare är stor. I den finns så många andra mindre grupper, som män, kvinnor, barn, troende, icke-troende, introverta, utåtriktade, ja, massor av olika grupper.

Att säga "Jag tycker att högljudda ungdomar är jobbiga" är i min värld mer logiskt än att säga att invandrare är jobbiga, eftersom ordet invandrare inte säger någonting om en person bortsett från att den härstammar från ett annat land.



Dessutom är det idioti att påstå att vi som är födda här (alltså inte bara vita arier, utan även människor med annan hudfärg som också är födda här) inte kommer ha några rättigheter.



1. Målet är inte att någon grupp ska ha mer rättigheter eller skyldigheter än någon annan. Tanken med demokrati är ju att alla grupper ska ha samma rättigheter, skyldigheter och bemötas med samma respekt.



2. Om du inte är nöjd med hur Sverige utvecklas och den kultur som finns i landet så är det fritt fram att flytta till ett annat land där du tror att det är mer som du vill ha det.

Men då blir ju förstås du invandraren, så hur ska du då kunna döma ut stora folkgrupper och samla på dig fördomar?..

2011-03-09 @ 15:23:01
URL: http://www.ninjakossan.se
Postat av: lisa

håller med dig till viss del, har också skrivit om detta du nämnde ovan. Du kan kika in på Åsikter-kategorin på min blogg om du vill läsa de :)

2011-03-09 @ 16:52:00
URL: http://lisaozorro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Kevin! Jag håller med dig, är inte heller rasist eller så.. Men bara för att jag klär mig udda, svarta kläder och svart smink, så har jag åkt på stryk för det av invandrare, även min bror har blivit utsatt för det! Vi var här först, om dom inte kan anpassa sig så kan dom lika gärna dra... Men jag gillar dom inte... Dom kommer hit och säger att Sverige är ett jävla skit land, men ta ditt jävla pick och pack och dra då! Hjälper dom gärna att packa...

2011-03-09 @ 17:08:34
Postat av: Anonym

gr8!

2011-03-09 @ 17:46:51
Postat av: Anonym

jävla äckel.

2011-03-09 @ 17:54:33
Postat av: Anonym

du äcklar mig som fan. TUR ATT MIKAELA GJORDE SLUT MED DIG.

2011-03-09 @ 17:56:48
Postat av: Anonym

om du skulle lyfta på ditt feta arsle och jobba för din vilja så skulle du inte sitta här och snacka bullshit!!!!!!!

2011-03-09 @ 18:24:27
Postat av: Anonym

Det är klart att du inte är rasist. Du är helt jävla dum i huvudet.

2011-03-09 @ 18:49:40
Postat av: Malin

Så svenskar kan bara vara hetero? Gud din efterblivna unge. Skaffa ett liv. Jag skäms!

2011-03-09 @ 19:46:58
Postat av: Anonym

håller med Malin hahaha!



Och Kevin du e fan jävligt pinsam, jag är född i Sverige men mina föräldrar är från ett annat land MEN de har bott här sen du inte ens var född. Du e ju skit dum. herrå

2011-03-09 @ 19:59:11
Postat av: John

Det var ju uppenbarligen en liten miss när man skrev texten ska ju vara "istället för vanliga svenskar", det är ju klart att man kan vara homo och bi även som svensk.

2011-03-09 @ 20:21:32
URL: http://sevoro.com
Postat av: sabaa

Du är inte rasist, bara ung och har inte sätt hela världen. Du är pappa nu, öppna dina ögon och lär dig om världen, så du kan uppfostra din dotter till en smart tjej som har en bild om hela världen.



Att säga att du gillar invandrare som är födda i Sverige, men inte de som är födda någon annanstans är dumt sagt.

2011-03-09 @ 20:37:37
URL: http://shiniie.blogg.se/
Postat av: erika

håller faktiskt med det som Sevoro skrev. sen tycker jag dom som vrider andras ord och osägda meningar är skit dumma. "herrå"

2011-03-09 @ 20:38:22
URL: http://slatslatslats.blogspot.com/
Postat av: Maria

Hahaha, tycker det är lite kul att bi och homopersoner inte är svenskar och tydligen finns det inga svenska kvinnor heller?

2011-03-09 @ 22:09:50
URL: http://littra.blogg.se/
Postat av: "en andraa generationens invandrare"

HAHAHAHAHHA!

Förlåt mig men nej, du är ingen rasist måhända men du är helt klart dum i huvudet. Så nu finns alltså inga svenska kvinnor eller svenska homosexuella? Får jag då fråga vilken nationalitet de har? Sverige - Inga rättigheter? Nåväl pojke lilla du kan ju ta ditt pack och flytta härifrån om du inte trivs här. Jag känner högsta avsmak för dig och Kelly har mitt medlidande då hon inte har en smartare far som kan dela med sig av sin bild på samhället. Förresten, jag är 14 år, har MVG i alla skolämnen och svenska är ett av mina bästa ämnen. Jag känner mig mer svensk än dig som tydligen inte heller kan använda sig av det svenska språket på en galant sätt.

2011-03-09 @ 22:22:56
Postat av: John

Löjligt att ni ska hålla på att märka varenda ord när ni är fullt medvetna om vad som menas.

2011-03-09 @ 22:23:07
URL: http://sevoro.com
Postat av: Linda

Nej visst är du kanske inte rasist, men du verkar ju vara helt dum i huvudet. Konstigt att du säger att du inte är rasist men säger ändå "dom" och "vi". Och konstigt att du drar alla invandrare över en kant, med tanke på att du lär ju inte ha träffat alltför många.. Och vad räknar du personligen som invandrare? Antagligen inte folk från norden. Min pappa räknades som invandrare, även fast han var från Finland - men enligt dig så är det väl folk från Europa som enbart är invandrare. Tänk om du kunde ha lika mycket vett i huvudet som du har fett på kroppen... Idiot!

2011-03-09 @ 23:20:54
Postat av: Anonym

Du är kanske inte rasist men du är i alla fall riktigt inskränkt. Jag skulle dessutom klassa dig som "mindre begåvad".



John: Du inser att du uppfyller alla stereotyper om folk som går mekaniklinjen?

2011-03-09 @ 23:23:32
Postat av: John

Exempel?

2011-03-09 @ 23:27:12
URL: http://sevoro.com
Postat av: Johanna

Blev själv kallad ''svennehora'' av en utländsk man idag mitt på gatan! Läs och begrunda..



http://stizie.blogg.se/2011/march/note-to-self.html#comment

2011-03-09 @ 23:39:54
URL: http://johannamansson.com
Postat av: Anonym

Alltså, Kevin, du kan väl lära dig svenska innan du ens uttalar dig..

"rasism, ideologi som grundas på den vetenskapligt obevisade idén att människosläktet indelas i olika raser samt på den felaktiga idén att vissa av dessa raser är överlägsna andra." - nationalencyklopedin,,

Jag tycker din beskrivning stämmer rätt bra in på detta.. I alla fall utifrån det jag kunde läsa meellan syftningsfel och särskrivningar. Ps jag älskar kommentaren jag är inte rasist, men har svårt för invandrare.. det är typ samma som att säga jag är inte pedofil men tänder ibland på småungar..

2011-03-10 @ 03:36:28
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Det där med nationalsången och skit är knappast invandrarnas fel. Det är de konflikträdda personerna inom skolor som inte vill stöta sig med de utländskfödda eleverna, fast dom ofta inte bryr sig. På min skola, på det glada 90-talet, var det ofta de få invandrarna som fanns som var mest pepp på nationaldagar osv. Dom tyckte det var fint och roligt. Nu sjunger man däremot inte nationaldagen längre på den skolan.



Kvotering är bra, men jag håller med om att det inte heller ska gå till överdrift. Är det en arbetsplats med få kvinnor så ska man inte anställa en kvinna före en man om två söker och mannen är bättre kvalificerad. Det är bara fånigt. Däremot om båda är lika bra så bör kvinnan få platsen.



Föresten finns det inget som heter "omvänd rasism". Rasist är ingenting enbart svenskar eller vita kan vara. Det innebär att man anser sig stå över en annan "ras" (folkslag) och det kan även svarta, gula och bruna personer göra. Att påstå något annat är bara pinsamt.



Gillar på tal om det här personer som säger saker som kan tolkas som rasistiska, och sedan säger "haha men alltså jag kan inte vara rasist, min mormors pappas faster var halvmarrockan! :D" Döööö!!

2011-03-10 @ 07:48:15
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Ninjakossan

Argumentet om nationalsången är så himla fånigt så jag vet inte vad. Alla som påstår att nationaldagens minskade betydelse är invandrares fel har uppenbarligen ingen som helst förståelse för Sveriges historia.



Nationaldagen har ALDRIG varit en särskilt stor grej här. Vi har aldrig tillhört ett annat land, vi har aldrig blivit invaderade, så nationaldagen för oss betyder ingenting. Vi vet inte vad det är vi ska fira!



Se på Norge t.ex., där är nationaldagen en riktig fest. Det är inte för att det inte finns invandrare i Norge, det är för att Norge har tillhört andra länder förut, de firar sin självständighet.

Vi däremot har inget direkt att fira, eftersom vi alltid varit självständiga.



Att det skulle ha med invandring att göra är helt befängt.

2011-03-10 @ 09:48:18
URL: http://www.ninjakossan.se
Postat av: John

Står ingenstans att det är invandrarnas fel det är sveriges fel som förbjuder sånt pågrund av att inte vara orättvis mot invandrare och få dom att känna sig utsatta.

2011-03-10 @ 09:57:59
URL: http://sevoro.com
Postat av: Amanda.

Men alltså ta reda på ordens betydelse. Invandrare betyder att man flyttar från ett land till ett annat, alltså är dina så kallade invandrarvänner inte alls invandrare.

2011-03-10 @ 10:13:57
Postat av: Embla

"När man söker in på skolor och sånt så vill dom ju ha 50/50 i könen mellan studenterna så om det är 50 killar som söker och 10 tjejer och dom har bara plats för 20 elever så kommer ju alla brudarna per automatik in typ medans dom resterande platserna går till killarna."



Nej, den med högst betyg kommer in och du kanske inte visste det men just nu har tjejer högre snittbetyg än killar.



"Många företag gör ju samma sak, det ska vara lika många invandrare som svenskar och lika många kvinnor som män osv så det inte är en majoritet av svenskar så dom kan välja svarta, bögar, lebbar, kineser, kvinnor och andra människor istället för svenskar ju för att dom bara vill ha blandat."



Som flera andra redan skrivit så finns det svenska bögar, lebbar kvinnor och till och med svenska svarta och kineser ifall du missat det. Tror att dom flesta på den svenska arbetsmarknaden är svenskfödda faktiskt.



"Det är ju fan fel det också dom ska ju även här välja dom som passar bäst för jobbet."



Ja och det gör man. En del företag vill vara multikulturella och då passar det ju bra att anställa folk från olika platser och med olika bakgrund.



"Är det fel att jag har någonting emot dom? "



Du kan inte ba säga "dom" som att alla invandrare tycker samma sak och tillhör samma gäng typ.

Och ja, det är nåt fel om man ba allmänt har något emot invandrare.



"Jag ber om ursäkt om att jag kanske va lite rasistisk i mitt ''Västerhaninge'' inlägg för några dagar sedan. MEN..det ändrar dock inte min åsikt."



Så du är rassist då? Om man gör rassistiska uttalanden är man väl det?



2011-03-10 @ 11:55:15
URL: http://frokennoten.blogg.se/
Postat av: Karin

Stackars dig som är så dum i huvudet

2011-03-10 @ 13:46:28
Postat av: paulina

Alltså....så jävla pantad du ääär.

2011-03-10 @ 14:37:31
Postat av: Anna

Men man är ju inte svensk bara för att man är född i Sverige, om man inte har minst en svensk förälder.

Tror du på allvar att "vi svenskar" inte kommer ha några rättigheter bara för att mer invandrare får jobb? Mänskliga rättigheter, känner du till det?



Har inget emot dig så Kevin, men jag tycker du ska sluta skriva om sånt här för du säger aldrig något bra. Vet inte om du bara formulerar dig på fel sätt men det låter inte bra..

2011-03-10 @ 16:03:29
URL: http://annalds.blogg.se/
Postat av: Ninjakossan

@John



Det har inte med invandrarna att göra, var min poäng. Vi firar inte nationaldagen för vi har ingen anledning att göra det. Det är inte för att man inte ska såra invandrare.

2011-03-10 @ 16:09:34
URL: http://www.ninjakossan.se
Postat av: Ninjakossan

Dessutom är inte nationalsången eller annat firande av nationaldagen förbjudet.

2011-03-10 @ 16:10:46
URL: http://www.ninjakossan.se
Postat av: John

Öö joo i vissa skolor här i sverige så har nationalsången förbjudits att sjungas.

2011-03-10 @ 16:22:42
URL: http://sevoro.com
Postat av: !

Du säger att du har ett dåligt förflutet med invandrare!Tror du inte att dom har ett dåligt förflutet med svenskar då efterssom du är svensk?Och du kallar dom rasister?Tänk efter lite grann.Och varför börjar du gå på kvinnor också?Du är både en stor fet rasist men det visade sig också att du var könsdiskriminerande!Grattis du måste vara stolt över dig själv.Patetiska människa

2011-03-10 @ 16:38:19
Postat av: Erik

Ehh.. Jo. Du är rasist!

2011-03-10 @ 16:55:41
URL: http://https://www.flashback.org/
Postat av: bbs

Ojj Det skulle vara bra om reste lite mer runt i världen innan du skriver något sånt! Alla har sina åsikter o drf ska jag inte döma dig. Men döm inte andra.

2011-03-10 @ 17:48:58
URL: http://babyshakur.blogg.se/
Postat av: Ana

Har du funderat på att se folk som MÄNNISKOR och döma folk efter MÄNNISKOR istället för etnicitet? Är en arab mindre människa än dig för att han/hon har en kultur du inte är van vid för det är exakt så du menar.

Du är obildad och dömande så läs på mer innan du antar massa saker, tack.

2011-03-10 @ 18:21:28
Postat av: Amanda

Eh john, skulle du kunna ge ett exempel där nationalsången förbjudits? Typ en länk elr så? Verkar jätteskumt. I min skola fick vi lära oss den i trean. Det var obligatoriskt!

2011-03-10 @ 21:09:21
Postat av: Matilda

håller med dig men du behöver inte döma hela gruppen invandrare alla behöver inte vara elaka. Vissa kan vara bra också. i inlägget lät det som om du menade alla!

2011-03-10 @ 21:17:35
URL: http://mbilder.blogg.se/
Postat av: John

@Amanda nej jag har ingen länk men skolan jag gick på i grundskolan förbjöd nationalsången och har hört andra som sagt att deras skolor förbjudit så kan väll inte säga om det är fler skolor än den jag gått i men det är iaf 1.

2011-03-10 @ 21:24:19
URL: http://sevoro.com
Postat av: !

Var den verkligen "förbjuden" eller valde ni bara att inte sjunga den?

2011-03-10 @ 21:34:01
Postat av: John

Den var förbjuden

2011-03-10 @ 21:37:09
URL: http://sevoro.com
Postat av: Ninjakossan

Jag kan verkligen inte tro på att den förbjöds. Utan en artikel eller liknande så ställer jag mig extremt skeptisk till saken.



Om nationalsången hade förbjudit så tror jag absolut att reaktionen i media hade blivit mycket stor.

2011-03-10 @ 22:05:40
URL: http://www.ninjakossan.se
Postat av: John

Kanske inte var officiellt förbjuden men det var i alla fall vad rektorn/lärarna bestämde.



Har för mig att det faktist stog i aftonbladet/expressen men är inte säker på det och kommer inte ihåg när det stog.



Hur som helst så fick vi inte sjunga den och den togs även bort ifrån skolavslutningen.

2011-03-10 @ 22:24:07
URL: http://sevoro.com
Postat av: M.

Så jävla rätt! :D

2011-03-11 @ 09:11:44
Postat av: Micaela

Räknas inte kvinnor, homosexuella och bisexuella till "vanliga svenskar"? Bara en simpel fråga. Inget påhopp eller så.

2011-03-11 @ 13:10:47
URL: http://micaelasfoto.blogg.se/
Postat av: E

I gruppen "invandrare" räknas även folk från Finland, Norge, Usa, Danmark, Storbritannien etc in, vilket jag gissar på att du inte tänkt på.

2011-03-11 @ 13:14:32
URL: http://nocic.se/
Postat av: öööhö

Hur tänkte du där? du säger att du har någonting emot dom, men inte är rasist?



det är som att jag säger "jag har nått emot svenskar, men jag är inte rasist" jo det är jag, har jag nått emot svenskar bara pga att det är en svensk så är jag ju rasist, herregud.



2011-03-11 @ 23:40:02
Postat av: Anonym

Det där var nog en av de mest rasistiska grejer jag läst på tiden. Vi lever i en demokrati och man får tycka precis vad man vill, men bara så du vet så är ditt inlägg både rasistiskt och idiotiskt.

2011-03-12 @ 14:28:26
Postat av: Ida

"dom kan välja svarta, bögar, lebbar, kineser, kvinnor och andra människor istället för svenskar ju för att dom bara vill ha blandat"

Vad jag kan se här så kan väl alla ingå i kriteriet för att va en "svensk"? Eller är det enligt dig/den som skrev texten bara hetero killar som tillhör svenskar? Om du nu ska ta upp denna diskution så välj en bättre text som exempel. Den text du har valt är inte helt korrekt skriven för att föra fram den åsikt jag tror du försöker föra fram att du har.. Det denna text tar upp handlar ju mest om "antijämnlikhet". Det är riktigt diskriminerande om något!



Även fast man har haft dåliga erfarenheter så dra för i helvete inte alla över en kamm. Jag har själv blivit misshandlad(både fysiskt och psykist under en längre tid) av ett gäng killar där det ingick en serb, somalie, tamalie och svensk. Inte fan går jag runt och hatar alla med detta ursprung för det? Alla är olika. Döm inte personen efter utseende. Visst finns det rasism åt bägge håll, det går inte att förneka. Men det underlättar ju inte direkt vår samvaro?



2011-03-12 @ 22:38:36
Postat av: Erica T

Omvänd rasism tystas ner, det är tyvärr sanningen.

2011-03-13 @ 02:26:11
URL: http://ericasusan.blogg.se/
Postat av: Robin

Vad i helsike. När började man räkna bögar som ett folk? Böglandet finns inte, det vet du väll? Bögar kam ha alla nationaliteter.

2011-03-13 @ 10:27:42
Postat av: josse

Blir så jävla förbannad när jag läser detta. Jag skäms nästan för att vara svensk när jag läser dina inlägg. Klart att invandrarna har svårt att acklimatisera sig när de finns människor som dig. Du äcklar mig och jag hoppas verkligen att du skärper dig som förälder och lär Kelly att acceptera människor oavsett hudfärg, sexuella läggning eller religion.

2011-03-13 @ 19:41:39
Postat av: sara

du förstår ju inte. det ska inte vara något "vi" och "dom".

2011-03-14 @ 22:36:52
Postat av: Elin - svensk muslim

Alltså... Förstår du själv hur många gånger du motsäger dig själv i detta inlägget?

"...majoritet av svenskar så dom kan välja svarta, bögar, lebbar, kineser, kvinnor och andra människor istället för svenskar ju för att dom bara vill ha blandat." HAHA. Seriöst? Så man kan inte vara svensk om man är bög, lebb, svart eller KVINNA då? Om du nu tycker att det "för fan ska vara rättvist och alla ska ha samma chans" så måste du väl tycka att "100% svenskarna" och invandrarna, lebbarna osv. ska ha exakt samma chans att t.ex. komma in på en skola. Eller?

Du behöver verkligen göra en helrenovering i hjärnan, det verkar helrörigt där inne.

Det är sånt här "vi och dom"-tänkande som splittrar Sverige, synd att du inte har fattat det än.

2011-03-15 @ 02:43:13
URL: http://eshaal.blogg.se/
Postat av: h34t

Är svarta, bögar, lebbar, kineser (svenskar med kinesiskt ursprung), kvinnor svenskar? Din världsyn är skev. Hoppas du brinner i avgrunden

2011-03-15 @ 16:08:49
Postat av: Issa

Vill inte sjunka mig ner till din nivå men läs vad du själv skriver. Det du skriver är fullkomligt patetiskt.

Och du ska föreställa en pappa?



Läste att du sa att invandrare bara bor i lägenhet och knarkar och att invandrare inte har hus eller fin bil?



Jag kan säga till dig att jag är 14 år och har MVG/VG i alla ämnen och att jag kan prata 4 språk flytande..Kan du det?

Jag bor i en av Sveriges rikaste kommun - Lerum



jag bor i en Villa och har Hund och häst. Mina föräldrar äger eget företag och jag kan säga till dig. Vi flög hit när jag var 14 månader, sedan dess har vi ALDRIG, jag säger aldrig levt på soc bidrag. Vi har ALLTID haft föräldrar som jobbar min bror och jag. Och KNARK?

KNARK? ja du kan ju berätta till mig vart du hittat statestik om att invandrare endast säljer knark. Om du vill argumentera är du välkommen att mejla mig.

tard :)

2011-03-17 @ 14:05:20
URL: http://[email protected]
Postat av: mayra

du har jag så extremt mycket fördomar. det är roligt, att du tror att bara för att du stort skriver, jag är INTE rasist högst upp, att det ursäktar allt du skriver sen? läs på lite grabben, släng inte ur dig påhittad fakta. du dömmer ut alla invandrare för att du har dåliga intryck av några få? usch säger jag bara.

2011-03-17 @ 15:09:04
Postat av: .

Fail att skriva "svarta, bögar, lebbar, kineser, kvinnor och andra människor istället för svenskar"

Så tex kvinnor och bögar är inte är svensker dårå? Tänk lite mer på vad du skriver -.-

2011-03-17 @ 16:44:23
Postat av: Moa

"dom kan välja svarta, bögar, lebbar, kineser, kvinnor och andra människor istället för svenskar ju för att dom bara vill ha blandat"



Förlåt, men du verkar vara en riktigt idiotisk person. Vi är alla MÄNNISKOR, och förtjänar att slippa bli stämplade med saker som "invandrare" eller "lebb". Skärp dig :-(

2011-03-17 @ 17:10:09
Postat av: Anonym

Helt otroligt att du kan dra alla över en och samma kant. Du är en otroligt patetiskt kille, hoppas du inte för vidare dina vidriga fördomar till lilla Kelly. Hoppas du mognar till!

2011-03-17 @ 19:06:44
Postat av: issa

Du är inte ens arisk själv ditt stora tard.:)

2011-03-18 @ 09:31:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Isabelle

Riktigt patetiskt skrivet. Så bögar, lesbiska, bisexuella och kvinnor är inte svenskar ?



Fördomar, ja, du har fördomar och det är så löjligt! Bara för att du har träffat några invandrare, så behöver du inte dra alla över en och samma kam. Du skapar ett vi-mot-dom och du verkar anti-jämlikhet.



Du har ett barn. Skaffa ett hjärta. Jag hoppas att Kelly inte kommer ha sådana fördomar och inte kommer dela denna åsikt med dig.



Mogna till och tänk på: bara för att du träffade en individ, så behöver inte du dömma alla andra!



Som sagt: skaffa ett hjärta!

2011-03-18 @ 18:48:55
Postat av: c

det med national sången är sant, vi får inte sjunga den och dessutom får vi inte bära kläder med svenska flaggan på, eller där det står sverige.



föresten varför får svarta säga "i'm black and proud" och liknande men inte vita? för om en vit skulle säga vit och stolt är den plötsligt rasist.

2011-03-18 @ 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0